• Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €100,-
  • We helpen je graag via 030-2977000

Cafitesse 60/61

Storing 22 oplossen

 

Boiler is te warm

Jouw Cafitesse 60 of 61 geeft storingscode 22. Dat betekent dat de boiler van jouw koffiemachine te warm is. Je kunt dit probleem zelf oplossen met de online storingshulp voor de Cafitesse 60/61.

Doorloop deze twee stappen en geniet weer van jouw koffie.

Stap 1

Zet de koffiemachine uit

Zet jouw Cafitesse uit met de aan/uit-schakelaar aan de rechterzijde en wacht vervolgens één uur. Tip: plak op jouw koffiemachine een melding dat deze tijdelijk buiten gebruik is.

Stap 2

Zet jouw koffiemachine aan

Na één uur kun je jouw koffiemachine weer aanzetten. Het water warmt nu op, dat duurt ongeveer 10 tot 15 minuten. Daarna kun je weer koffie zetten.

Contact

Nog steeds storing?

 

Als jouw storingscode niet verdwijnt of binnen een dag opnieuw verschijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.

Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand heeft zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen. Deze vind je aan de binnenkant van jouw Cafitesse 60 of 61.

Meld storing

TIP! Houd jouw collega's op de hoogte

Jouw koffiemachine is een uur buiten gebruik. Plak op jouw machine een melding dat er over een uur weer koffie is. Zo voorkom je vragen en weten jouw collega’s ook waar ze aan toe zijn.