- Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €100,-
- We helpen je graag via 030-2977000
Nadat jij je bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail van onze vervoerder zodra het tijdsvak waarin de bestelling wordt geleverd, bekend is. Hierna ontvang je bij bestellingen die door ID-Logistics, PostNL en Leen Menken worden geleverd ook nog een e-mail met een track & trace-code op de dag dat de bestelling wordt geleverd. Via deze e-mail kun je jouw bestelling real time volgen. Indien je vóór 10.30 bestelt, wordt jouw bestelling binnen 1 werkdag geleverd. Bestellingen geplaatst na 10.30 worden binnen twee werkdagen geleverd. De leverdatum is onder voorbehoud van voorraad en kan door omstandigheden uitlopen.
De routeverkoper komt volgens de gebruikelijke cyclus bij jou langs. Wil je eerder beleverd worden of heb je vragen over wanneer de routeverkoper langs komt? Neem dan contact op via 030-2978012 (optie 3) en wij komen je graag weer bezoeken.
Heb je onverhoopt geen koffie of andere producten meer? Neem dan contact op via routesales@jdecoffee.com om een extra bestelling te doen.
Als je bent ingelogd kun je klikken op 'Eerder besteld' bovenin het menu van deze pagina. Bestel je met regelmaat dezelfde order? Dan is De Koffieplanner wat voor jou!
Daarnaast kun je via 'Mijn gegevens' > 'Mijn bestellingen' jouw vorige bestellingen inzien. Selecteer vanuit het overzicht de juiste bestelling. Nadat je de bestelling hebt toegevoegd aan jouw bestellijst kun je deze nog aanpassen.
Het kan zijn dat jouw bestelling gesplitst wordt geleverd, door verschillende leveranciers. In de meeste gevallen betreft het een combinatiebestelling van zowel onze vriesdroogproducten als onze koffiebonen of thee. Onze vriesdroogproducten, denk hierbij aan Cafitesse of Promesso, moeten bevroren geleverd worden, dit is een specialistische service die voor ons wordt voldaan door Leen Menken. Onze vervoerders sturen allemaal track & trace communicatie uit om je op de hoogte te houden van het exacte levermoment.
Na het afronden van jouw bestelling kan deze niet meer worden aangepast. Wil je toch nog een wijziging doorgeven, of jouw bestelling annuleren, dan kan dit op werkdagen tot 10.30 uur door contact op te nemen met onze klantenservice, bereikbaar via 030-2977000 (keuzeoptie 3) of via de chatknop rechtsonder op de pagina.
Ja, het is mogelijk om door ons een cXML koppeling te laten opzetten tussen jouw inkoopsysteem en onze webshop. Neem hierover contact met ons op via deze pagina.
Als je bent ingelogd kun je rechtsboven in de menu-navigatie op jouw naam klikken om naar 'Mijn bedrijfsgegevens' te gaan. Bij 'Bedrijfsgegevens' en 'Bewerken' kun je jouw bedrijfsgegevens wijzigen.
- Wijzigen adresgegevens
Omwille van een correcte administratieve afhandeling kun je een verzoek tot wijziging direct per mail versturen. De klantenservice zal jouw verzoek dan in behandeling nemen.
- Wijzigen e-mailadres voor facturatie
Jouw eerste factuur als nieuwe klant komt met de post. Hierna worden jouw facturen digitaal verzonden. Voor het wijzigen of toevoegen van het e-mailadres voor facturatie kun je ons direct een mail versturen.
- Wijzigen postadres voor facturatie
Voor het wijzigen van jouw postadres voor facturatie kun je ons direct een mail sturen.
Ben je nog geen klant in de webshop van Jacobs Douwe Egberts Professional? Ontdek snel de voordelen en het gemak van onze webshop. Bij het plaatsen van een eerste bestelling kun je direct jouw account aanmaken. Dit is eenmalig. Hierna heb je inzicht in jouw bestelhistorie en plaats je makkelijk nieuwe bestellingen. Je kan ook aangeven of je op de hoogte gehouden wilt worden van aanbiedingen en nieuwe producten. Voor verdere uitleg kan je een kijkje nemen op deze pagina.
Als je bent ingelogd kun je rechtsboven in de menu-navigatie op jouw naam klikken om naar 'Mijn bedrijfsgegevens' te gaan. Bij 'Bedrijfsgegevens' en 'Bewerken' kun je jouw bedrijfsgegevens wijzigen.
- Wijzigen adresgegevens
Omwille van een correcte administratieve afhandeling kun je een verzoek tot wijziging direct per mail versturen. De klantenservice zal jouw verzoek dan in behandeling nemen.
- Wijzigen e-mailadres voor facturatie
Jouw eerste factuur als nieuwe klant komt met de post. Hierna worden jouw facturen digitaal verzonden. Voor het wijzigen of toevoegen van het e-mailadres voor facturatie kun je ons direct een mail versturen.
- Wijzigen postadres voor facturatie
Voor het wijzigen van jouw postadres voor facturatie kun je ons direct een mail sturen.
Wanneer een bestelling geretourneerd wordt, ontvang je een creditnota zodra de retournering helemaal door ons verwerkt is. Vraag jij je af waarom je nog geen creditnota hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op via: 030-2977000 (keuzeoptie 3) of via de chatknop rechtsonder op de pagina.
Indien het aantal producten of de prijs op je factuur niet correct is, kan je ons bereiken via: 030-2977000 (keuzeoptie 3) of via de chatknop rechtsonder op de pagina.
Het aantal kopjes dat je uit een pak koffie kunt halen is afhankelijk van de instellingen van jouw koffiemachine. Gemiddeld kun je uitgaan van de volgende aantallen:
Het komt weleens voor dat een product tijdelijk is uitverkocht. Voorop staat dat wij altijd proberen om het product zo snel als mogelijk weer verkrijgbaar te maken. Wanneer jij een uitverkocht product toch hebt besteld, zal deze op een later moment worden geleverd. Wij zullen je hierover per mail informeren.
Koffie is de brandstof van je bedrijf. Daarom hebben we de beste machines voor elk type organisatie. Weten welke koffiemachine bij jouw situatie past? Neem contact met ons op en onze koffiespecialisten vinden de perfecte machine voor jouw bedrijf!
Ons assortiment aan machines is ruim, omdat wij voor elke situatie de perfecte machine willen aanbieden. Daarbij horen ook verschillende reinigingsmiddelen, welke het beste bij jouw machine passen, kun je vinden in dit overzicht.
In veel gevallen kun je een probleem met de machine gemakkelijk zelf oplossen, kijk daarvoor op onze supportpagina.
Lukt dat niet? Maak dan bij ons een melding van je storing.
Sinds 2018 werkt JDE Professional aan verduurzaming door middel van het Common Grounds programma. Hierbij ligt de focus op drie pilaren: Verantwoorde Teelt, Minimaliseren Voetafdruk, en Mensen Verbinden. Door middel van verschillende duurzame projecten zorgen wij bijvoorbeeld voor een overgang naar regeneratieve landbouw en een inclusieve verantwoorde teelt aanpak. Zo werken we samen aan een duurzame planeet, waar een toekomst voor koffie en thee mogelijk is. Meer informatie over ons Common Grounds programma vind je op onze duurzaamheidspagina.
De eerste pilaar van ons Common Grounds duurzaamheidsprogramma is ‘Verantwoorde Teelt’, oftewel Responsible Sourcing. Hierbij leggen wij de focus niet alleen op verduurzaming van onze eigen processen, maar ook die in de hele keten. Om onze teelt verantwoord te laten zijn, ondersteunen wij onze koffieboeren op verschillende manieren. Zo worden er bijvoorbeeld trainingen georganiseerd in landen van herkomst, waar boeren leren over regeneratieve landbouw en het toekomstbestendig maken van hun plantages. Al onze Common Grounds projecten zorgen voor een verantwoorde teelt, wat wij communiceren middels onze verpakkingen. Je kan meer lezen over onze Verantwoorde Teelt pilaar op deze pagina.
Naast de overkoepelende doelstellingen van het moederbedrijf JDEPeet’s, heeft JDE Professional Nederland zelf ook additionele doelstellingen geformuleerd. Deze zijn hier terug te vinden.