- Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €100,-
- We helpen je graag via 030-2977000
De watertank is leeg.
Jouw Cafitesse Excellence Compact geeft aan dat de watertank bijgevuld moet worden omdat de watertank leeg of onjuist geplaatst is waardoor de drankafgifte blokkeert.
Je kunt dit in 4 stappen oplossen met de online storingshulp.
Pak de watertank bij de handgreep aan de voorzijde vast en trek het naar je toe.
Haal de deksel van de watertank. Dat vult makkelijker in de volgende stap.
Vul de watertank onder de kraan tot de aanduiding ‘MAX’ (3 liter) met koud water. Plaats de deksel terug.
Plaats nu de watertank terug in jouw koffiemachine en druk deze stevig aan. Controleer vervolgens of het pictogram van het display is verdwenen. Nog even geduld, want de boiler warmt op. Zodra ook dit pictogram van het display is verdwenen, kun je weer van een kop koffie genieten.
Als de storingsmelding niet verdwijnt, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.
Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand hebt. Het machinenummer vind je op de binnenzijde van de deur van jouw Cafitesse Excellence Compact.