- Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €100,-
- We helpen je graag via 030-2977000
Smaakklachten over de koffie.
Heb je een instant Bravo met een losse watervoorziening en vind je de koffie niet zo lekker meer smaken? Dan is er waarschijnlijk een probleem met de jerrycan. Daar kan algvorming in ontstaan.
In slechts 7 stappen kun je dit oplossen.
Haal de slang uit de jerrycan.
Benodigdheden:
Spoel de jerrycan een paar keer goed uit met heet water.
Vul de jerrycan nu met schoon drinkwater.
Zet de jerrycan terug op de plek en hang de slang er weer in.
Plaats een maatbeker onder de koffieuitloop.
Houd de middelste toets onder het display 3 seconden ingedrukt zodat jouw Instant Bravo start met spoelen. Pas op: dit is heet water. Raak het dus niet aan. Herhaal deze stap tot er helder water uit de koffiemachine komt.
Zet vervolgens een kop koffie om te proeven of het probleem is opgelost.
Als je nog niet tevreden bent over de smaak van de koffie, neem dan telefonisch contact op via 030 2978012. We helpen je graag verder.
Zorg dat je jouw machinenummer bij de hand hebt. Het machinenummer vind je aan de binnenkant van jouw Instant Bravo.
Meld storingVoor de beste koffiesmaak adviseren wij je tenminste eenmaal per week de jerrycan uit te spoelen met heet water.