- Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €100,-
- We helpen je graag via 030-2977000
Jouw Promesso geeft storingscode 95. Dat betekent dat de klok van jouw Promesso is gereset. Stel de datum en tijd opnieuw in en de storingscode verdwijnt.
Los de storing op in 4 stappen.
Aan de rechterkant van jouw koffiemachine zit een USB-poort. Plaats hierin de USB-sleutel van uw Promesso.
Blader door de lijst en selecteer het submenu ‘DATE/TIME’.
In dit menu kunt u de datum en tijd aanpassen met de pijltjestoetsen. In hetzelfde menu kunt u ook de tijdweergave wijzigen (AAN = 16:31, UIT = 4:31 PM) en eventueel een zomertijdregio kiezen.
Als je de USB-sleutel verwijdert, slaat jouw Promesso de wijzigingen op.
Als de storing niet verdwijnt of binnen een dag terugkeert, is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.
Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand hebt. Het machinenummer vind je aan de binnenzijde van jouw Promesso.
Storing 95 is eenvoudig te voorkomen. Zorg dat uw Promesso altijd aangesloten is op 230 volt.