- Koffie & thee voor 10:00 besteld, morgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €100,-
- We helpen je graag via 030-2977000
Helaas is de Schaerer 500 uit ons assortiment, nieuwsgierig naar ons aanbod Espressomachines? Bekijk hier alle Espressomachines
Te langzame watertoevoer.
Als het water niet snel genoeg naar de boiler loopt, kun je dat helaas slechts tijdelijk verhelpen. Meld daarom jouw storing alsnog.
Los de storing tijdelijk (!) op in 6 stappen.
Controleer of de waterkraan (aan de muur) volledig is opengedraaid. Zo niet, draai deze dan volledig open.
Staat de waterkraan open, maar houdt de melding aan, controleer dan of er op andere plekken in het gebouw wel water is. Mocht er op andere plekken in het gebouw ook geen water zijn, dan moet je dit oplossen voordat je verder gaat met de volgende stap.
Open de deur van de koeling. Deze bevindt zich aan de rechterkant en open je door deze naar je toe te bewegen.
Zodra de koelkastdeur is geopend, zie je in de koeling links bovenaan een sleutel. Draai deze naar je toe en open de frontdeur. Je hoort dan een korte piep.
Druk de reinigingstoets en de standby-toets gelijktijdig in. Je vindt deze aan de binnenzijde van de frontdeur. Houd deze ingedrukt. Je hoort een piep bij het indrukken van de toetsen en na ongeveer 5 seconden hoor je een dubbele piep. De koffiemachine is nu opnieuw opgestart.
Duw de frontdeur dicht. Je hoort een duidelijk klik-geluid.
Je kunt nu de koelkastdeur sluiten. Duw deze goed aan.
Deze storing moet je altijd melden. De geboden oplossing is slechts een tijdelijke. Meld jouw storing via het storingsformulier of telefonisch via 030 2978012.
Zorg dat je de storingscode en jouw machinenummer bij de hand heeft. Het machinenummer vind je aan de binnenzijde van jouw Schaerer 500, net boven de brewers.
Storing melden